Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sebagai pasangan suami isteri sudah menjadi fitrah kita manusia biasa mahukan cahaya mata bagi menyerikan suasana sebuah rumah tangga itu. Walau apa cara rezeki itu datang dari Allah swt yang maha kaya. Selain berdoa ikhtiar dan usaha juga perlu dilakukan. Memastikan tubuh badan sihat juga adalah salah satu ikhtiar yang boleh kita lakukan. Ikuti kisah sahabat kita ini yang bersusah payah berusaha cari Cara Untuk Hamil: Setelah 10 tahun Berusaha, Akhirnya Bapa Ini Berjaya Dikurniakan Cahaya Mata Yang Kedua

10 Tahun Penantian, Kini Isteri Hamil Semula..

Assalamualaikum

Saya Daud Mohamad. Berumur 33 tahun, telah berkahwin 11 tahun yang lalu dan dikurniakan seorang anak kini berumur 10 tahun.

Setiap kali berjumpa dengan adik beradik dan saudara mara. Soalan yang pertama ditanya mesti soal anak. Bila lagi nak tambah anak? Takkan sorang je? Merancang ke?

Fuh sabarjela yang tanya tu tak fikir langsung perasaan orang. Kesian kat isteri saya jadi stress bila orang tanya macam tu. Kadang-kadang yang tanya tu tak tengok batang hidung sendiri. Sebab ada yang tanya tu anak dia sendiri dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Emm tak tau nak cakap apa kan.

Jawapan yang biasa saya berikan “belum ada rezeki lagi dan Allah sebaik-baik perancang” Saya dan isteri dah buat pemeriksaan doktor masing-masing tiada masalah.

Sebelum ni isteri makan produk Shaklee tak konsisten. Alhamdulillah sejak saya suruh wife minum Vivix konsisten selama sebulan lebih dan saya juga turut minum sekali. Akhirnya wife saya berjaya hamil setelah 10 tahun menunggu. Masa wife kata period tak datang lagi terus dia suruh saya beli pregnancy test. Alhamdulillah positif asbab minum Vivix dan semuanya dengan Izin Allah juga.

Berkat kesabaran dan doa yang tak pernah putus. InsyaAllah kami bakal menimang cahaya mata yang kedua pada bulan Julai 2017 nanti. Kini kandungan isteri saya dah 4 bulan lebih. Moga segalanya dipermudahkan.

Bagi mereka yang belum dikurniakan anak. Cubalah Vivix sebagai ikhtiar. Vivix ni berfungsi untuk memperbaiki sel-sel tubuh kita yang rosak akibat dari pemakanan yang tak seimbang, radikal bebas dan gaya hidup yang tidak sihat. InsyaAllah apabila sel-sel tubuh kita elok, kesihatan kita bertambah baik. Dan pengambilan Vivix dapat membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh. InsyaAllah.

Alhamdulillah. Inilah Shaklee Effect saya.

vivix bantu kehamilan

Cara Untuk Hamil: Setelah 10 tahun Berusaha, Akhirnya Bapa Ini Berjaya Dikurniakan Cahaya Mata Yang Kedua

Bagaimana VIVIX Membantu Dalam Membaiki Sel-Sel Badan 

VIVIX mempunyai 4 mekanisme utama :

  • pembaikan sel
  • perlindungan sel
  • memberi tenaga kepada sel
  • meningkatkan prestasi sel

Kesemua mekanisme yang memang badan kita perlu untuk pastikan sel-sel kita hidup dan boleh menjadikan segala organ dalam badan kita berfungsi dengan baik bukannya berpenyakit.

Cara Untuk Hamil: Setelah 10 tahun Berusaha, Akhirnya Bapa Ini Berjaya Dikurniakan Cahaya Mata Yang Kedua

Jadi consume la VIVIX setiap hari tanpa gagal insyaAllah bagi memastikan tubuh badan dan sel-sel kita sihat. InsyaAllah

Kenapa Perlu Beli Product Shaklee Dari Saya..

Saya sendiri pengguna tegar supplemen Shaklee. Semua supplemen perlukan konsultasi dari yang pakar. Saya sering hadir ke kelas-kelas nutrisi anjuran Shaklee. Ini semua membantu para pelanggan saya supaya dapat makan Shaklee dengan berkesan ditambah dengan pengalaman selama 4 tahun ini…

Saya menyediakan konsultasi berterusan termasuk panduan pengambilan suplemen khas untuk pembeli yang membeli dengan saya sahaja.

Saya boleh membuat penghantaran supplemen Shaklee ke seluruh Malaysia termasuk ke luar negara.

Jadilah pengguna yang sangat bijak. InsyaAllah

Jadi macam mana nak dapat kan vitamin ni ye.. Boleh hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma tentang vivix ye

Hubungi Suria segera untuk dapatkan VIVIX ..

PAKAR SHAKLEE ANDA SEPENUH MASA

NURSURIA

Pengedar Shaklee Petaling Jaya

Call | SMS |WhatsApp

019 – 351 0266

Email:

Nursuria@yourliveamazing.com

Cara Untuk Hamil: Setelah 10 tahun Berusaha, Akhirnya Bapa Ini Berjaya Dikurniakan Cahaya Mata Yang Kedua

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *