Kisah pengguna yang dapat manfaat baik dari natural supplemen. Supplemen ini bebas bahan terlarang seperti steroid yang merbahaya untuk masa akan datang betul-betul menakjubkan. Jika anda sedang mengalami kesakitan mesti tahu bagaimana hendak merawat sakit lutut dan sendi dengan berkesan. Dengan berjaya merawat sakit lutut dan sendi membolehkan anda menikmati kehidupan dengan lebih baik dan menceriakan.

Merawat Sakit Lutut Dan Sendi

SAKIT SENDI DAN LUTUT BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE ini kisah dia ……

Apa perasaan anda bila terseliuh, kemudian jatuh terduduk dalam bilik air. Pasti rasa terkejut dan takut

Betul tak..?

Begitu lah yang terjadi pada saya . Dua kejadian lain hari. Lain masa tetapi pada bulan yang sama. Bulan lepas kan musim hujan. Jadi kerap ulang alik ke dapur. Yelah kan seharian hujan. anak-anak pula kejap-kejap nak susu..kejap-kejap masuk bilik air, pastu lapar balik.

Tak senang duduk melayan 3 beradik ni. Husna pulak baru belajar tak gunakan pampers. Jadi tumpu pada dia lebih. Huzaifah pula ada permainan baru. Suka buka tutup peti ais. Habis berkecah dia main air. Apa lagi.. tengah terkedek-kedek Kak Ita jalan ke dapur, terpelecok lah, tak perasan ada air. Nasib baik tak jatuh gedebuk. Selawat banyak-banyak. Nak marahkan Huzai dia apa tau kan.

Terkejut sebab kaki terpelecot. Cepat-cepat saya sapu krim Herbal Blend. Risaunya hati hanya Allah sahaja yang tahu. Kejap-kejap tengok kaki ada kesan bengkak atau biru. Alhamdulillah tak ada apa-apa. Cepat-cepat saya ambil Vivix dan terus bancuh dengan kolagen. Alhamdulillah. Bangun pagi esoknya tak ada bengkak dan sakit kaki.

Selang beberapa hari saya jatuh terduduk pulak dalam bilik air. Licin sebab air dari basuhan mesin basuh. Entah macam mana fikiran melayang masa tu. Agaknya lupa nak baca doa masuk tandas pun iyer juga.

Dipendekkan cerita, pinggang dan perut saya sakit akibat kesan terjatuh tu, saya sapu minyak panas di bahagian yang sakit dan minum Vivix campur kolagen. Setiap hari saya minum 2 kali . Pagi dan malam. Dan sebelum tidur, saya makan Ostematrix 5 biji setiap hari.

Alhamdulillah sakit pinggang dah hilang, tiada apa-apa yang saya takutkan terjadi. Tetapi haid saya pula keluar terlampau banyak. Bila ke klinik doktor kata takde apa-apa , mungkin sebab hormon. Dalam masa sama saya pergi berurut . Mak bidan kata peranakkan saya turun sikit, Lagipun memang setiap 3 bulan saya akan berurut badan di kampung. Alhamdulillah semua nya baik-baik dan tiada apa yang perlu saya risaukan.

Dalam masa yang sama tekanan darah tinggi saya pun stabil. Maklumlah bila dah masuk umur 40-an ni semua nak kena jaga. Lebih-lebih lagi bab kesihatan ni. Mungkin ramai tak tahu bahawa kolagen Shaklee sangat bagus untuk sendi juga. Bukan hanya untuk cantik semata mata tau.

 

Merawat sakit lutut dan sendi

Apa Supplemen Yang Dicadangkan Untuk Merawat sakit lutut dan sendi Ni??

Ostematrix

Vivix

Collagen Powder

Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit lutut atau sendi boleh cuba amal minum Collagen Shaklee dan Ostematrix, rasakan perbezaannya.

Mengapa dan Bagaimana Collagen Powder Shaklee untuk sendi?

Collagen Shaklee mempunyai unsur ekstrak kerangan laut yang mana ia mengandungi glucosamine yg bantu membuat bendalir yang akan digunakan sebagai pelincir sendi.

Manakala Vivix pula membantu memperbaiki sel-sel badan kita. Memang terbaik lah setiap suplemen Shaklee . Pelbagai jenis dan setiap satunya mempunyai khasiatnya tersendiri.

Kita usaha untuk ke arah yang lebih sihat. Shaklee sahaja satu-satunya supplement brand yang terbukti berkesan kerana melalui banyak ujian klinikal dan mempunyai Landmark Study terhadap pengguna yang telah menggunakan shaklee lebih dari 20 tahun.

Haaa Dengan Tiga Supplemen ini jika digunakan secara konsisten insyaAllah sangat berkesan merawat sehingga ke tahap sellular.

Baca Juga : Atasi Sakit Sendi Lutut, Elak 4 Makanan Ini!

Bagaimana nak order supplemen ni? Boleh segera hubungi saya. Setiap pembelian melalui saya akan mendapat khidmat nasihat exclusive dan lagi saya adalah pengguna tegar produk Shaklee dan sudah menghadiri banyak kelas nutrisi. Melalui pengalaman ini insyaAllah saya akan bantu anda selesaikan masalah kesihatan dengan cara selamat.

PAKAR SHAKLEE ANDA SEPENUH MASA
NURSURIA

Pengedar Shaklee Selangor

Call | SMS |WhatsApp

019 – 351 0266

Email:

Nursuria@yourliveamazing.com

Boleh beli online (klik gambar di bawah) 

beli shaklee online

kelebihan jadi ahli shaklee

 

Cara Merawat Sakit Lutut Dan Sendi Dengan Berkesan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *